środa, 24 grudnia 2014

Jak się ubrać na wigilię - moje dwie skrajnie różne propozycje:)

Na święta mam dwie propozycje. Jedna standardowa a druga z przymrużeniem oka.

Propozycja z przymrużeniem oka;) jest w kolorze złotym z różnymi odcieniami złota. To propozycja dla kobiet, które pracowicie przygotowywują święta i potrzebują wygody w pełnym tego słowa znaczeniu. Tu proponuję spodnie z odcieniem złotym, do tego bluzka - typu T-shirt, na to lekki pozłacany szal i na koniec pozłacane baletki. Gdy już wszystko będzie gotowe na stole ukradkiem zakładamy buty na obcasie. 





Propozycja z kolorem czerwonym to moja ulubiona, jest tu tradycyjna czerwień i jest bardziej kobieca:) Tu polecam także ubranie balerinek podczas przygotowania wieczoru, a do oficjalnej kolacji zmianę butów na te już docelowe:)







Tymczasem życzę wszystkim spokojnych, pogodnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia:)

8 komentarzy:

  1. druga propozycja bardziej przypadła mi do gustu :)
    wesołych !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwony to jednak magiczny kolor. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam a w Nowym Roku życzę wszystkiego, co najlepsze i zdrowia!

      Usuń
  2. Mnie też druga:)
    Znaczy się, bardziej podoba mi się pierwsza, ale nie na Wigilię, ale raczej na jakiegoś szalonego sylwestra. Druga bardziej, hmmm, stosowna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak Wigilia zobowiązuje do bardziej oficjalnego ubioru, a spódnica bardziej spełnia te wymogi:-) Serdecznie pozdrawiam i Życzę udanego Nowego Roku :-)

      Usuń
  3. Oba zestawy są super! Ja bym wybrała ten czerwony! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też uczyniłam :-) Serdecznie pozdrawiam i życzę Udanego Nowego Roku 2015!!!!

      Usuń
  4. jestem za pierwszą stylizacją, ale obie są okej :))

    OdpowiedzUsuń