poniedziałek, 8 grudnia 2014

Na czerwono - propozycja na późną jesień

Czerwony - to mój ulubiony kolor i przewija się przez całe moje życie. Ma wiele różnych znaczeń, jednak ja wybieram to, które mówi o tym, że jest bardzo dynamiczny i aktywny. Czerwień zawsze przyciąga uwagę i wyróżnia się z spośród innych kolorów najmocniej. Natomiast w połączeniu z innymi kolorami tworzy przepiękne zestawienia. Te cechy właśnie mi się w niej podobają. 

W każdym sezonie mam co najmniej jedną odzież wierzchnią w kolorze czerwonym. Często ta właśnie odzież nadaje stylizacji "smaczku". Poniżej pikowana, czerwona kurtka z Massimo Dutti. Uwielbiam ją!!!

   











6 komentarzy:

  1. Bardzo Ci dziękuję za komantarz na nowym, jeszcze nie znanym blogu:)! A czerwień uwielbiam:) Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj,
    życzę powodzenia w blogosferze i interesujących stylizacji.
    Dzisiejszy strój jest ... energetyzujący :)
    Jedno co mi nie pasuje to te buty....chociaż kolorystycznie pasują , hmm tylko, że wpis ma datę grudniową, a to jakby nie patrzeć zima :)

    Mam nadzieję, że rozumiesz co mi nie zagrało w tej stylizacji
    Pozdrawiam i życzę udanego roku .
    ES

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia:) Hmmm... buty - zdjęcia były robione wcześniej i było cieplej - buty mi pasowały:) Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  3. CZERWONY TO MÓJ KOLOR WIEC DLA MNIE BOMBA POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń