piątek, 2 stycznia 2015

Moje ulubione kolekcje z 2014 roku!!!

W roku 2014 miałam kilka ulubionych kolekcji znanych marek i z sentymentem będę wracać do ich propozycji, tj. do Michaela Korsa, Burberry-Prorsum, Louis Vuittona i Ralpha Laurena.

Prezentowane kolekcje są przede wszystkim do noszenia (a nie tylko do pokazania:), mają cudowną kolorystykę, piękne formy i w całości dają nam zgrabną i dobrze wystylizowaną sylwetkę. Takie propozycje bardzo lubię, tymbardziej, że można dobrać sobie w naszych sklepach tkaniny i uszyć coś na wzór wybranych stylizacji. Nie są one ani dziwaczne, ani jakoś specjalnie skomplikowane, ale takie najnormalniejsze dla ludzi, ale za to bardzo gustowne i ze smaczkiem.

Michael Kors to prostota, elegancja, wysublimowany smak i bardzo dobry gust. To kolekcje dla mnie. Bardzo lubię też szarości w połączeniu z brązami lub innymi ciemnymi odcieniami.

Burberry-Prorsum zawsze zaskakuje kolorystyką i tak też było dla mnie jesienią 2014. Tkaniny, ich wzorzystość, odcienie i połączenia zachwyciły mnie i zdobyły moje serce na zawsze, a zwłaszcza w propozycji różnych płaszczyków. Do nich projektant zaproponował długie szale ciekawie nakładane na płaszcze i noszone pod paskami. Brawo za kolorystykę.

Louis Vuitton to bardzo skomplikowana marka, a ich kolekcje wydawały mi się zawsze szyte tylko i wyłącznie do szaf. Tym razem spódniczki z krótkimi bluzami i charakterystycznie zapiętymi paskami były hitem nie tylko dla mnie, ale i dla świata mody, bo od września pisano o tym wszędzie i często.

Jednak największym wydarzeniam był dla mnie pokaz Ralph Laurena. Bardzo lubię tego projektanta i jego propozycje dla kobiet, które zasadniczo bardzo różnią się od kolekcji męskich. Kolekcje kobiece są zawsze w stonowanych, pastelowych i miękkich kolorach. Zachwycają formą i dodatkami. Mają w sobie zawsze jakiś czar i niewymuszoną elegancję. Tym razem połączenie bieli, różu i delikatnych szarości dało rewelacyjny efekt. Każdą z tych propozycji wzięłabym w całości i nosiła bez opamiętania. 

Tymczasem Nowy Rok przyniesie nam nowe kolekcje i mam nadzieję, będą nas jeszcze bardziej zachwycać:))



Michael Kors


Burberry-Prorsum



Źródło

Louis Vuitton


Ralph Lauren
Ralph Lauren Fall 2014Ralph Lauren Fall 2014Ralph Lauren Fall 2014Ralph Lauren Fall 2014Ralph Lauren Fall 2014Ralph Lauren Fall 2014
Ralph Lauren Fall 2014Ralph Lauren Fall 2014Ralph Lauren Fall 2014
Ralph Lauren Fall 2014Ralph Lauren Fall 2014Ralph Lauren Fall 2014









2 komentarze:

  1. kolekcja Louis Vuitton jest cała dla mnie po prostu super... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo oryginalna i przemyślana kolekcja:) Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń