piątek, 30 stycznia 2015

PRL na wiosnę i lato

Ralph Lauren to bardzo twórczy projektant, który zawładnął sercami wielu pokoleń nie tylko w Ameryce, ale także na innych kontynentach. W Polsce marki Laurena uchodzą za te w wysokiej półki i raczej są słabo dostępne w całej swojej okazałości. Szkoda, choć w dobie internetu można pooglądać i zakupić już wszystko nie wychodząc z domu, to jednak ciekawiej byłoby zobaczyć i przymierzyć ubranie na żywo.
Jego kolekcje zawsze bardzo mi się podobały. Tkaniny, wykończenie, dobrane dodatki i przemyślane zestawy zachwycają mnie każdego sezonu. Ważne jest dla mnie to, że sylwetki nie są z księżyca i nosząc tą odzież można poczuć się kobietą. 
Tej wiosny kolekcje PRL zachwycają kolorystyką (poniżej kilka przykładów) i to mnie zaskakuje u Laurena, bo jego kolorystyka częściej jest bardzo pastelowa i stonowana.
Jednak to nie jest ważne, bo bardzo przyszły sezon bardzo mi się u niego podoba.











4 komentarze:

  1. Super :)
    Zapraszam serdecznie :)
    http://fitella.blogspot.com/
    Dieta fit, przepisy, ćwiczenia, naturalne kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie parę stylizacji bym założyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia, zachęcamy do pokazania swojego bloga w naszym nowo powstałym Katalogu Blogów Modowych w Polsce www.justfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam taki styl, wygodny i zwiewny:)

    OdpowiedzUsuń